Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Gyakori kérdések és válaszok – Car Protect Center Webshop

Üdvözlünk a Car Protect Center webshop GYIK oldalán! Itt megtalálod a leggyakoribb kérdéseket és válaszokat a rendelésekkel, szállítással, fizetéssel és garanciával kapcsolatban. Ha nem találod meg a keresett információt, vedd fel velünk a kapcsolatot!


Rendelés és Szállítás

Hogyan tudok rendelni a webshopból?

A rendelés egyszerű! Böngészd végig kínálatunkat, tedd a kiválasztott termékeket a kosárba, majd a pénztár oldalon add meg a szállítási és fizetési adatokat. A rendelés leadása után egy visszaigazoló e-mailt küldünk.

Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?

A csomagokat a Pactic futárszolgálat szállítja, és általában 1-3 munkanap alatt érkeznek meg. Ha a rendelésed feldolgozása hosszabb időt vesz igénybe, erről e-mailben értesítünk.

Mennyibe kerül a szállítás?

  • 20 000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes.
  • 20 000 Ft alatti vásárlásnál a szállítás díja a pénztárnál kerül feltüntetésre.

Hogyan követhetem nyomon a rendelésemet?

Amint a csomagod feladásra kerül, e-mailben kapsz egy nyomkövetési számot, amelynek segítségével figyelemmel kísérheted a szállítás állapotát.


Fizetés

Milyen fizetési módokat fogadnak el?

A webshopunkban többféle fizetési mód közül választhatsz:
✔ Bankkártyás fizetés – Biztonságos online fizetés bankkártyával.
✔ Utánvétes fizetés – A futárnál készpénzzel vagy bankkártyával is fizethetsz.
✔ Banki átutalás – Előre utalás esetén a rendelésed az összeg beérkezése után kerül feldolgozásra.


Garancia és Visszaküldés

Van garancia a termékekre?

Igen! Minden termékünkre garanciát vállalunk. A garancia időtartama és feltételei a termék leírásában találhatók.

Mit tegyek, ha hibás vagy sérült terméket kaptam?

Ha a csomagod sérült vagy hibás terméket kaptál, kérjük, azonnal vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon. Kollégáink segítenek a csere vagy visszatérítés ügyintézésében.

Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?

Ha valamilyen okból vissza szeretnéd küldeni a terméket, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a visszaküldési folyamat elindításához. A visszaküldési szabályzatunkat a „Vásárlási feltételek” oldalon találod.


Kapcsolat és Ügyfélszolgálat

Hogyan érhetem el az ügyfélszolgálatot?

Ha bármilyen kérdésed van, szívesen segítünk!